Friday, October 17, 2008

soundslides inserat in blogger

Nu stiu voi, dar eu stiu ca am incercat toate formele de slideshow-uri. Cel mai ok mi s-a parut Soundslides - multi fotografi il folosesc. Am vazut asta pe platformele WordPress, dar nu si pe Blogger. De-asta, in postul asta, o sa incerc sa arat cum puteti insera in blogger un slide facut cu Soundslides.

1) Descarcati Soundslides de aici.
2) Instalati programul...
3) Selectati folderul cu fotografiile care urmeaza sa fie puse in slide (micsorat in prealabil ca sa ocupe cat mai putin spatiu)
4) Faceti-va cont pe www.webng.com aici
5) Urmati instructiunile din filmul asta
6) Din URL-ul pe care vi-l da webng-ul va puteti scoate script-ul pentru inserat punandu-l aici
7) Dupa ce ati luat codul (script-ul) il puneti in blogger, la post, asa cum puneti un film de pe YouTube

Cam asta e!

Aici aveti tutorialul celor de la Soundslides, poate va prindeti mai repede decat din ce scriu eu...

No comments: