Friday, March 27, 2009

mi-a venit bicicleta!

Nu v-am spus pentru ca sunt superstitios cand vine vorba de implinirea unei dorinte... Ieri am cumparat o bicicleta de pe Okazii.ro; Cristi m-a ajutat sa ma decid ce fel de bicla sa-mi iau, iar Marius a reusit sa negocieze un pret bun.

Azi mi-a venit! Schneider Deluxe este o semicursiera germana cu 5 viteze, veche - 20 de ani tot cred ca are (daca e sa ma iau dupa ce scrie pe unul dintre cauciucuria - DDR!!!). Fostul proprietar mi-a trimis-o azi dimineata prin curier tocmai din Galati (intr-un alt post am sa va povestesc mai detaliat povestea cumpararii ei...).

Nu am mers inca cu ea fiindca, fiind o bicicleta SH, neunsa, nu vreau sa o stric - astept sa-i schimb si sa-i repar una-alta la ea si-atunci sa te tii curse prin parcuri! Primele fotografii, cu praf pe ea si tot tacamul, aveti aici. (sau clic pe foto!)

No comments: