Tuesday, November 24, 2009

se fura

Da, suntem o natie de oameni care nu au niciun fel de respect pentru proprietatea celuilalt: furam, distrugem, nu ne pasa de munca celorlalti. Ce invata copilul romanului cand e mic? "Si se jura ca nu fura / Si l-am prins cu rata-n gura". Na...

A patit-o de curand Alex Galmeanu (cu o fotografie de-a lui facuta lui Ghe. Dinica), am patit-o si eu inaintea lui si altii inaintea noastra: fotografiile (adica munca) noastra ajung pe te miri ce site. Am facut un interviu cu raposata Anca Parghel care a aparut in Adevarul. Apoi, am vazut poza mea pe televizor, la o emisiune mondena. Uaaauu!!! M-am dus repede la Google si ... am aflat ca multe alte site-uri imi folosesc poza: fara sa ma plateasca, fara sa-mi semneze munca... Trist, nu?

Fotografiile bifate imi apartin. Cum isi dau seama de asta ceilalti? Pai, nu-si dau... Si asta e doar prima pagina a cautarii. In general, pe site-uri, se fura in draci: content, fotografii, orice... Online, munca nu mai are pret demult!

No comments: