Tuesday, January 6, 2009

petrica



Rasfoind primele mele fotografii digitale (2005), am gasit cadrul asta... Petrica Pavel, la o prezentare de moda (probabil tragea pentru organizatori, dupa cum il stiam eu). L-am cunoscut ca fotograf colaborator la revista Monden unde era de departe "cel mai cautat" de la foto. Apoi, ne-am strans mana pe la evenimente de tot felul; era mereu acelasi: prietenos, calm, dar cu ochii dupa... subiect! Nu stiu multi fotografi care sa ceara voie "vedetelor" sa le fotografieze la evenimente, asa cum facea Petrica. Din excelentul articol scris de Viorel Ilisoi in Cotidianul am aflat atat de multe despre el, ca om...

D-zeu sa-l odihneasca acolo unde e!

1 comment:

Cezar Paul-Badescu said...

Am lucrat mult cu Petrica. Era un om calm, modest si muncitor, pe care oricind te puteai baza.