Thursday, December 10, 2009

angajeaza cineva?

Ziarul care a luat cele mai multe premii de design din Romania, care a avut tupeul sa creada ca poate ajunge (si depasi) Ziarul Financiar, "crucisatorul presei economice", prin felul in care arata si prin felul in care abordeaza stirile, ziarul pe care l-am numit "locul meu de munca" timp de aproape 3 ani, se inchide. Ieri am fost anuntati ca Business Standard, un loc de munca deloc de neglijat (chiar si cu salariul taiat cu 30%), nu va mai aparea din 22 decembrie. Cum ar zice o expresie a copilariei mele, "brusc, instantaneu si de-odata".


Nu ma intrebati de ce se inchide, de ce patronul a decis sa renunte la un ziar care devenise ceva in presa romaneasca si care merita macar un cumparator. Cred doar ca nu criteriile de competenta au facut jocurile... Poate-am muncit prea putin, poate prea prost, poate nu am stat destul peste program atunci cand nu ni se cerea, poate am vrut sa traim mai bine noi si nu ziarul nostru. Sau poate ca destinul ziarului nu a stat deloc in mainile noastre.


Acum, impart CV-uri... intreb prieteni vechi sau noi, daca au un loc de munca.

No comments: